default logo

Elkarte mailako laguntza

acompañamiento_asociativo

Elkarte mailako laguntzaren ikuspegitik, migratutako pertsonen talde eta elkarteak gizarte-partaidetzarako esparru garrantzitsua eta antolatuktako gizarte zibilaren zatia direla uste dugu. Helburuko kolektibo honek zailtasun bereziak ditu bistaratzeari eta botoa bezalako beste kana batzuen bidezko paraidetzari dogkienez.

Horren haritik, gizartepartaidetza erraztu nahi dugu, horretarako egin beharreko esku-hartzean erakunde bakoitzaren denborak eta helburuak aintzakotzat hartuz. Lagunza hori gauza materialetan isla daikete (batzarlekuaki, topaguneak, eta.) edota barnekudeaketa, batzar eta bileren dinamizazioa, prestakuntza eta sareetan parte-hartzeari buruzko aholkularitza teknikoan.

Elkartegintza sendotzea xede duten ekintza hauek, esku hartzen ari garen udalerri desberdinetan egindako partaidetza-lanarekin luzatu eta koordinatzen ditugu.

Era berean, gizarte-partaidetzari buruzko eta migratutako pertsonekin lotutako errealitateei buruzko gogoeta-esparruak sustatzen ditugu autonomia erkidegoko liderrekin etra eragileekin batera.

Gainera, interesatutako elkarteak animatzen ditugu, Fundazioko beste atal batzuekiko elkarlanaren eta proposamen bateratuen bitartez, Munduko Jendeak Jaialdia, Munduko Arrozak, Afrika Behar-Beharrezkoa partzuergoa, erlijio-arteko Jardunaldiak eta gisa horretako beste esparru batzuetan parte har dezaten.

Ciclo de cine: Refugiados e inmigración (gratuito)

Las tardes de los lunes se llenan de documentales y cortometrajes en un ciclo de cine con causa social: “Refugiados y emigración”. Del 16 de enero al 20 de marzo de 2017, a las 19:00h, en el Art House Zinema de BilbaoArte. Entrada libre hasta completar el aforo. Organizado en colabora

IGNACIO ELLACURIA GIZARTE FUNDAZIOA

IGNACIO ELLACURIA GIZARTE FUNDAZIOA 10 urte daramatza kulturen arteko bizikidetzan lan egiten, Ignacio Ellacuriaren legatu etiko, intelektual eta errukitsua inspiraziotzat hartuta.   Ellacuria Fundazioak 2006an ekin zion bere bideari, Bizkaiko gizartean gero eta eragin handiagoa